Piše: C. R.

Če ste oboževalec in želite izraziti svojo predanost priljubljeni korejski Netflixovi seriji Squid Game, je za to na voljo kriptovaluta.

Igralci so ustvarili spletno različico oddaje, za katero za igranje potrebujete kriptovaluto Squid.

V torek je bila vredna skromen 1 cent, do petka pa je njena vrednost eksplodirala in dosegla 4,39 dolarja (3,8 eura).

Toda Squid je bil kritiziran, ker vlagateljem ne omogoča nadaljnje prodaje svojih žetonov.

Distopična serija – ki pripoveduje zgodbo o skupini ljudi, ki so za denar prisiljeni igrati smrtonosne otroške igre – je postala viralna senzacija.

Squid je tako imenovana kriptovaluta “play-to-earn”, pri kateri ljudje kupujejo žetone za igranje spletnih iger, v katerih lahko zaslužijo več žetonov. Te lahko nato zamenjajo za druge kriptovalute ali fiat denar.

V primeru Squida bodo številni kupci igralci, ki bodo želeli igrati v spletni igri programa, ki se začne novembra.

“Več ljudi se bo pridružilo, večji bo sklad za nagrade (sic),” je zapisano v dokumentu o izdaji, v katerem je navedeno, da bodo razvijalci vzeli 10 % vstopnine, preostalih 90 % pa bo prejel zmagovalec.

“Še pomembneje je, da očitno ne zagotavljamo smrtonosnih posledic!”

Posamezni krogi imajo stroške za sodelovanje – na primer, igranje kroga 1: Rdeča luč, zelena luč bo igralca stalo 456 lignjev -, skupaj pa je šest krogov, ki se z napredovanjem dražijo.

Pozor, kupci se morajo paziti
Toda morebitni kupci se morajo paziti, saj je spletna stran za spremljanje cen kriptovalut CoinMarketCap izdala opozorilo, da številni uporabniki svojih žetonov niso mogli preprodati na borzah kriptovalut.

Njegova tržna kapitalizacija oziroma skupni obseg na trgu je dosegel 184 milijonov dolarjev (159 milijonov eurov).

Eden od trgovcev je za BBC na Twitterju povedal, da ima v valuti vezanih 7.500 dolarjev (6.487 eurov), za katere upa, da bodo sproščeni v 48 urah.

Ni jasno, zakaj se to dogaja, vendar podjetje pravi, da uporablja “inovativno” protidampinško tehnologijo, ki ljudem omejuje prodajo kovancev, če se na trgu ne kupi dovolj kovancev.

Podjetje se na zahtevo BBC po pojasnilih ni takoj odzvalo.

“Ta kriptovaluta se pridružuje dolgemu in naraščajočemu seznamu digitalnih kovancev in žetonov, ki se opirajo na naključne meme ali kulturne pojave,” je za BBC povedal ekonomist z univerze Cornell Eswar Prasad.

“Presenetljivo je, da se številni takšni kovanci hitro priljubijo vlagateljem, kar vodi do divje napihnjenih vrednotenj. Naivni mali vlagatelji, ki se pustijo ujeti v takšno špekulativno blaznost, se soočajo s tveganjem velikih izgub.”

Igre, pri katerih je mogoče zaslužiti: prihodnost iger na srečo?
Igre za zaslužek so med pandemijo postale vse bolj priljubljene, saj je porast spletnih iger spodbudil razvoj tehnološkega sektorja GameFi, ki združuje zabavo s pravimi orodji za zaslužek.

Pričakuje se, da bo metaverse pripomogel k še večjemu razvoju tega sektorja.

Netflixove naročnine so ob izidu oddaje poskočile. Po podatkih Bloomberga naj bi bila korejska serija za velikana na področju pretakanja vredna približno 778 milijonov eurov, saj je njena izdelava stala le 18,5 milijona eurov.

Vir: bbc.com

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj