Piše: C. R.

Crypto.com je podjetje, ki se širi in eden od njegovih ciljev je rast prostora kriptovalut. Zakaj? Tukaj vam povemo, zakaj.

Če je bilo na pariškem tednu “blockchaina” kaj jasno je to, da si številna podjetja prizadevajo za rast trga in industrije, ki obdaja področje kriptovalut. Logika je preprosta: če bo rasla, bo več prostora za vse. Načeloma se zdi, da vsi veslajo v isto smer, vendar vsak na svoj način. V tem smislu Crypto.com ni izjema. Več o tem vam povemo v nadaljevanju.

Eriz Anziani operativni direktor družbe Crypto.com je o tem povedal nekaj dejstev. Med predstavitvijo je govoril o trženjskih in promocijskih dosežkih podjetja o širitvi na trg NFT in o pogledih na družbo DeFi.

Promocija je pomembna za rast kripto prostora
Crypto.com je postal znan zaradi pomembnih promocijskih strategij, kot so oglaševalska kampanja z Mattom Damonom kot ambasadorjem, sponzoriranje ekipe Paris Saint-Germain in druge. “Predvsem mislim, da je eden od ciljev, ki smo si jih zastavili, ozaveščanje o blagovni znamki in dejstvo, da danes razpravljamo o tem pomeni, da je to verjetno obrodilo sadove,” je priznal Anziani.

Zato je dejal: “Kot podjetje si prizadevamo, da bi kriptovalute približali celotnemu svetu. To pomeni, da danes kriptovalute uporablja 5 milijard uporabnikov. To je dolga pot in verjamemo, da bo zaupanja vredna blagovna znamka na svetovni ravni odlično podprla naše poslanstvo in pritegnila vse več ljudi v ta prostor.”

Predstavnik Crypto.com je dejal, da je bilo to večletno “potovanje” za ustvarjanje blagovne znamke, ki gradi zaupanje. Da bi to dosegli so se povezali s podjetji, ki imajo enake vrednote kot oni. “Podjetja, ki so uradno zavezana krepitvi moči, inovacijam in izobraževanju. Podjetja, ki imajo tudi globalni doseg in občinstvo, ki je zelo blizu potencialnemu zanimanju za kriptovalute. Poleg tega pa tudi nekaj prostora za rast, da bomo lahko prostor razvijali skupaj,” je še pojasnil.

Zakaj je rast prostora eden od glavnih ciljev Crypto.com?
“Menimo, da se nima smisla boriti za tržni delež. Prostor mora rasti skupaj,” je priznal podjetnik. V tem smislu je Anziani povedal, da Crypto.com zagotavlja izobraževalno gradivo, pojasnjuje ljudem, kakšna je vrednost kriptovalut in kako lahko začnejo.

Prav tako je priznal vrednost zagotavljanja varnosti uporabnikov ter s tem večjega zaupanja in rasti na tem področju. “Menim, da je to res ključnega pomena, da se lahko stranke počutijo varne, ko vstopajo v tako nov razred premoženja. Kot podjetje in kot industrija moramo veliko vlagati tudi v druge dejavnosti. Imamo več sto lastnih strokovnjakov za varnost in tudi zelo dobro podlago za zagotavljanje skladnosti,” je dejal.

“Naša raziskovalna skupina je ocenila, da je v začetku lanskega leta kriptovalute po svetu uporabljalo približno 100 milijonov ljudi. Konec leta je bilo že 300 milijonov. Še 200 milijonov jih je bilo pridobljenih z izobraževanjem. Tako smo vzpostavili precej močno univerzo, raziskovalno skupino, glasila itd. Prav tako smo ljudi spodbujali k branju o kripto okolju,” je dodal.

Kako se je razvijal trg NFT podjetja?
Anziani je priznal, da se je kriptovaluta in digitalno premoženje začelo s trgovanjem. Vendar pa meni, da bomo letos in v prihodnjih letih videli nove primere uporabe, ki bodo temeljili na NFT, igrah in družabnih medijih. “To so novi primeri uporabe, ki bodo spodbudili množično uporabo in bodo rasli veliko hitreje kot trgovanje,” je dejal.

V zvezi s tem je spomnil, da je Crpto.com marca 2021 začel s svojo platformo NFT. “Naš cilj je bil, da bi bilo to za ljudi zelo enostavno in priročno. Zbiratelji lahko kupujejo in prodajajo NFT, ustvarjalci pa svoje NFT posredujejo širokemu občinstvu.”

Pojasnil je tudi, da so prva platforma, ki omogoča nakup NFT s kreditnimi in debetnimi karticami ter tudi plačila v kriptovalutah, ki niso povezane s pristojbinami. “Ideja je pomagati pri odkrivanju številnih sredstev, ki so zdaj na voljo.”

Po Anzianijevih besedah je namen podjetja podpirati ustvarjalce in “ustvariti platformo na kateri je zelo enostavno začeti z NFT nato pa vzpostaviti celoten ekosistem, ki ga lahko ljudje izkoristijo.”

Kakšne strategije uporabljajo za rast industrije kriptovalut?
Eric je dejal, da si Crypto.com v glavnem prizadeva, da bi bila njihova platforma odprta. “Združljivi smo z Ethereumom, Polygonom, Cronosom in drugimi verigami blokov. Strankam želimo ponuditi različne možnosti.”

Poudaril je tudi, da vlagajo v ekosistem pri čemer bo Crypto.com Capital prispeval vsaj 500 milijonov dolarjev (462 milijonov evrov). “Zelo nas zanima, kako pomagati ustanoviteljem pri rasti, jim ponuditi priložnosti in financiranje pa tudi dostop do našega ekosistema,” je dejal. O prihodnjem razvoju platforme NFT je povedal naslednje:

“Mislim, da imamo danes na naši platformi veliko zalog. Vendar tega ne povezuje neposredno z obsežnim inventarjem, ki je na voljo zlasti v svetu, ki ni povezan s skrbništvom. Zato si prizadevamo najti način kako vse to združiti v eno izkušnjo, da bodo ljudje lahko do vsega tega dostopali z naše platforme NFT.”

O industriji DeFi
Pomoč infrastrukturnemu sloju industrije je za Crypto.com zelo pomembna. Anziani pravi: “Nismo tu zato, da bi ustvarjali aplikacije ampak želimo ustvariti ekosistem. Protokoli na katerih lahko ljudje gradijo ter jim zagotavljajo odlična orodja in infrastrukturo za razširjanje.”

“Mislim, da je naš najnovejši blockchain Cronos, (…) ki zdaj močno raste. Več kot pol milijona denarnic, skoraj 30 milijonov transakcij v samo šestih mesecih. (…) Vse je odprtokodno. Prispevamo k ekosistemu. Mislim, da nas to tudi nekoliko razlikuje,” je še dejal.

Katera bodo naslednja globalna središča za inovacije na področju kriptovalut?
Na koncu je Eric Anziani podal tudi svoje mnenje o tem, katera bodo prihodnja globalna središča inovacij na področju kriptovalut. Najprej je dejal, da bo “Francija pri tem igrala pomembno vlogo. Zato sem nekaj dni tukaj, da se srečam z različnimi zainteresiranimi stranmi.

Po njegovih besedah je v zadnjih treh do šestih mesecih v številnih jurisdikcijah prišlo do spremembe. “Miselnost se je preusmerila v podporo industriji kriptovalut, ustvarjanje pravega okvira in postajanje središča za talente in inovacije.”

Med kraji, ki jih je omenil kot morebitne kriptovalutam prijazne so: ZDA z izvršnim ukazom, Združeno kraljestvo, Avstralija in Združeni arabski emirati. “S stopnjo zanimanja in spodbudami, ki se tam vzpostavljajo se ustvarja nov okvir za razvoj in inovacije. Neverjetno je. (…) Tako je cela vrsta pomembnih držav, ki zdaj spreminjajo svojo miselnost in želijo postati središče.”

Poudaril je tudi, da je po njegovem mnenju Singapur na tem področju pionir. Zadnji dve leti je bila celo domovanje spletne strani Crypto.com. Anziani je omenil, da je Singapur oblikoval “posebne okvire, prilagojene posebej za kriptovalute in je na tem področju vodilni”.

Vendar pa je priznal, da je trenutno večja konkurenca vendar je to zelo dobro za industrijo. “Ljudje jo končno sprejemajo in resnično želijo privabiti in pridobiti talente. Zato sem zelo vesel, da se to dogaja. In upam, da je to začetek povezovanja še več držav, ki se bodo odločile za ta prostor,” je dodal na koncu.

Vir: criptotendencia.com

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj