Piše: C. R.

Navdušenje nad žetoni NFT med najbolj iskanimi modnimi znamkami morda vendarle ne bo kmalu popustilo.

Vodilno podjetje za športna oblačila – Nike – je letos s prodajo na NFT prehitelo številna ugledna imena.

Po najnovejših statistikah Dolce & Gabbana, Tiffany, Gucci in Adidas z NFT-ji pobirajo milijone, vendar je Nike na vrhu lestvice.

Podatki raziskovalca družbe Dune Analytics Noaha Levina so pokazali, da so zgoraj navedena podjetja vodilna na valu NFT.

Nike je s projekti, povezanimi z NFT, ustvaril več kot 185 milijonov dolarjev prihodkov, s čimer se je uvrstil na mesto blagovne znamke z največjim zaslužkom.

Kultna športna znamka je zbrala 1,3 milijarde dolarjev v obsegu transakcij, od tega 93 milijonov dolarjev iz primarne prodaje NFT, 92 milijonov dolarjev pa je ustvarila v obliki licenčnin.

Na vrhu Nikejevega seznama kolekcij je podjetje CloneX z najvišjimi licenčninami, ki so ustvarile več kot 39 milijonov dolarjev. Na naslednjem mestu je kolekcija NFT MNLTH s tematiko Nike Sneakers s 24,22 milijona dolarjev.

Druge zbirke, vključno z Mint Vial, MNLTH2, CryptoKick, RTFKT Bonus Items, so uspele pograbiti vsaj 1 milijon dolarjev licenčnin.

Omeniti velja, da je Nike decembra lani napovedal nakup družbe RTFKT kot del svojega skoka na področje metaverse.

V ozadju so bili Dolce & Gabbana s 25,65 milijona dolarjev, Tiffany z 12,62 milijona dolarjev in Adidas z 10,94 milijona dolarjev prihodkov.

Podjetje D&G vodi z več kot 9.000 transakcijami, tesno mu sledi podjetje Gucci s skoraj 4.000 transakcijami. Družbi Tiffany pa je uspelo zbrati le 74 transakcij.

Čeprav se je Adidas po skupnem prihodku uvrstil na peto mesto, se je lahko pohvalil z drugim največjim številom transakcij – več kot 51.000.

Do tega razvoja prihaja ob znatnem upadu prodaje NFT v zadnjih nekaj mesecih, ki je bil posledica negotovega gibanja trga.

Vir: cryptopotato.com