Piše: C. R.

Predstavniki Coinbase so predlagali, da morajo čim prej postati “Amazonove spletne storitve za kriptovalute”.

Ker je Amazon Web Services (AWS) eden najbolj priljubljenih ponudnikov storitev v oblaku na svetu, ni presenetljivo, da Coinbase, borza kriptovalut s sedežem v Združenih državah Amerike, poskuša izkoristiti njen uspeh z razvojem lastne rešitve infrastrukture v oblaku, Coinbase Cloud.

“Želimo biti AWS za kriptovalute,” je v ekskluzivnem intervjuju za Forbes dejal Surojit Chatterjee, glavni produktni direktor družbe Coinbase. “Gradimo celoten paket izdelkov Coinbase Cloud, ki si jih lahko predstavljate kot storitve kriptografskega računalništva, da bi razvijalcem pomagali hitreje graditi njihove aplikacije.”

Preden je storitev postala Coinbase Cloud, se je imenovala Bison Trails, infrastrukturna rešitev v oblaku za stavnice, ki jo je Coinbase v začetku leta kupil za nerazkrit znesek, ki naj bi po govoricah presegal 80 milijonov dolarjev (70 milijonov eurov). Po navedbah podjetja Coinbase je Bison Trails platforma brez skrbništva, kar pomeni, da ne upravlja premoženja strank, na katerega so bile vložene stave.

Podjetje Amazon Web Services (AWS) je bilo v Seattlu nekoč drugotnega pomena, saj ga je zasenčil Amazon. Kljub temu je Amazonova hčerinska družba, ki je debitirala pred skoraj 20 leti, zdaj glavno gonilo dobička podjetja. AWS je leta 2020 ob 45,3 milijarde dolarjev (40 milijard eurov) prihodkov zaslužila 13,5 milijarde dolarjev (11,9 milijarde eurov) letnega dobička iz poslovanja, kar je 63 % vseh prihodkov matičnega podjetja.

Predstavniki družbe Coinbase so predlagali, da morajo čim prej postati “Amazon kriptovalut”. Večina njenih priznanj ni posledica tega, da je bila prva velika družba, ki je začela javno objavljati digitalne valute, temveč tega, da je dosegla največjo neposredno uvrstitev na borzo v zgodovini. Posledično je njen tok prihodkov preveč odvisen od provizij za transakcije.

To se pogosto zgodi pri postavkah, v katerih prevladuje koncentracija prihodkov ene same kategorije. Facebook, na primer, in Google sta skoraj v celoti odvisna od oglaševanja, da bi zaslužila denar. Zato imajo njune postavke običajno takšno stopnjo koncentracije prihodkov.

Vendar pa so lahko zaradi svoje velike odvisnosti od trga in skupnega obsega trgovanja zelo ranljive tudi Coinbase in druge borze. Ker je obseg trgovanja tesno povezan z nihanjem cen, je lahko takšna odvisnost velika pomanjkljivost za platforme za kriptovalute, kot je Coinbase ali katera koli druga borza.

Borza Coinbase si prizadeva povečati prihodke od trgovanja z zagotavljanjem naročniških storitev, ki so bolj odporne na tržna nihanja, da bi zmanjšala to tveganje. Tako na primer zagotavlja storitve institucionalnega skrbništva, možnosti stav, učni portal, ki uporabnikom kot nagrado ponuja kriptovalute, sistem za elektronsko poslovanje in možnost izdaje debetnih kartic Visa strankam. Poskuša tudi z naročniškim načrtom, ki bi strankam za določeno ceno zagotovil mesečni dodatek za trgovanje.

Prevzem podjetja Bison Trails je bil po besedah Chatterjeeja odločilen korak pri prehodu podjetja Coinbase na zrelejši finančni sistem. Platforma podpira skrbnike kriptovalut, sklade, decentralizirane aplikacije in imetnike žetonov. Nekatere od njenih strank so Andreessen Horowitz (a16z), newyorško fintech podjetje Current in Turner Sports.

Od novembra 2021 ima Coinbase Cloud na svoji platformi vloženih 30 milijard dolarjev (26 milijard eurov) sredstev v kriptovalutah. Coinbase, ena najbolj priljubljenih platform za kriptovalute, ima več kot 73 milijonov pravih strank, 10.000 organizacij in 185.000 partnerjev v ekosistemu v več kot 100 državah. Po podatkih Coinbase je od svoje ustanovitve opravila transakcije v vrednosti več kot 700 milijard dolarjev (618 milijard eurov).

Vir: cointelegraph.com

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj