Piše: C. R.

Nemška Bundesliga je po zadnjih 18 mesecih preučevanja trga NFT podpisala dvoletno pogodbo z družbo Sorare.

Nemška najvišja nogometna liga Bundesliga se je pridružila naraščajočemu seznamu športnih lig, ki izkoriščajo prednosti žetonov NFT (Non Fungible Tokens). Njen komercialni oddelek, Bundesliga International, je napovedal dvoletno partnerstvo s platformo NFT, ki se osredotoča na nogomet, Sorare in podjetjem za športne zbirateljske predmete, Topps.

Bundesliga in Sorare sklenila pogodbo o partnerstvu
Družba Sorare, ki ima med svojimi strateškimi vlagatelji znane igralce svetovnega formata, kot sta Antoine Griemann in Gerard Pique, je bila v zadnjih mesecih na vzponu, saj je s svojimi komercialnimi partnerstvi postala najpomembnejša platforma NFT za nogomet.

Platforma, ki je zbrala 575 milijonov eurov iz kroga financiranja serije B pod vodstvom banke SoftBank, ima fantazijsko nogometno igro na petih straneh. Zgrajena je na verigi podatkovnih blokov Ethereum, igralci pa lahko ekipo sestavijo z nakupom digitalnih trgovalnih kartic nogometašev. Te digitalne kartice so ERC 721 NFT in jih je mogoče javno preveriti v verigi blokov Ethereum.

Do partnerstva Bundesliga International s podjetjem Sorare je prišlo po 18 mesecih intenzivnega preučevanja in analiziranja trga NFT. Njena odločitev, da se odloči za kratkoročno pogodbo, ji bo omogočila nadaljnje spremljanje in razumevanje trga, ko ta dozori. Glavni izvršni direktor Bundeslige Robert Klein je to povedal na spletnem seminarju Sports Business NFT.

V okviru partnerstva s podjetjem Sorare bo platforma prodajala digitalne kartice igralcev v Bundesligi in 2. Bundesligi. Klein pričakuje, da bo do izteka dvoletne pogodbe na voljo več informacij, liga pa bo lahko raziskala najboljši komercialni model.

Poleg sklenitve nove pogodbe s Sorarejem je Bundesliga nadgradila tudi že obstoječo pogodbo za fizične zbirateljske predmete s Toppsom, ki vključuje tudi digitalne trgovalne kartice.

Podjetje Topps, ki se je že uveljavilo na področju fizičnih športnih zbirateljskih predmetov, se je podalo tudi na področje NFT in bo med sezono izdajalo digitalne kartice z igralci in zanimivostmi.

To ni prvo partnerstvo, ki vključuje področje NFT in športni svet. Pred kratkim je FC Barcelona napovedala partnerstvo s tržnico NFT, vendar je bil posel pozneje preklican.

Vir: cryptoslate.com

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj