Piše: C. R.

Meta, ki se je potopila v NFT je del njenih prizadevanj za raziskovanje novih modelov prihodkov in rast metaverse.

Facebookova Meta menda pripravlja funkcijo, ki bo uporabnikom omogočala kovati zbirateljske žetone in prikazovati NFT na svojih profilih v družabnih omrežjih.

Po navedbah virov, ki so seznanjeni z zadevo je Meta razpravljala tudi o uvedbi tržnice na kateri bi uporabniki lahko kupovali in prodajali NFT.

Meta se je vkrcala na vlak NFT
Zdi se, da korporacijam, ki želijo izkoristiti naraščajočo navdušenje nad NFT ni videti konca. Najnovejša, ki se je pridružila temu navdušenju bi lahko bila Meta, matično podjetje Facebooka saj so viri blizu podjetja razkrili, da si aktivno prizadeva za uvedbo več funkcij NFT v svoje platforme.

Po poročanju časopisa Financial Times ekipe v družbenih omrežjih Facebook in Instagram trenutno razvijajo funkcijo, ki bo uporabnikom omogočila prikaz NFT na njihovih profilih v družbenih omrežjih. Razvijalci delajo tudi na prototipu, ki bi uporabnikom omogočil, da bi na Facebooku kovali svoje NFT so razkrili viri blizu zadeve.

Dve osebi povezani z Meto sta tudi povedali, da se je podjetje pogovarjalo o uvedbi lastne tržnice NFT.

Metin preskok v NFT je v skladu z njenimi ambicioznimi načrti za uvedbo globalnega metasveta. Lani je izvršni direktor Mete Mark Zuckerberg opozoril, da lahko NFT postanejo nenadomestljiv del njenega metaversa kjer bodo uporabljeni za podporo trga za digitalno blago. Tudi Instagram ni imun na NFT saj je njegov vodja Adam Mosseri prejšnji mesec dejal, da platforma aktivno raziskuje neplačljive žetone.

Prizadevanja podjetja, da bi skočilo na vlak NFT niso posledica prokripto stališč ali širšega prizadevanja za sprejetje tehnologije veriženja blokov. Priljubljenost tako Facebooka kot Instagrama je v zadnjem letu upadla pri čemer Facebook izgublja uporabnike tako zaradi povečane cenzure kot zaradi izgube učinka omrežja.

In čeprav bi bilo morda potrebnih več kot nekaj milijonov ljudi, ki bi zapustili Facebook, da bi se poslabšal njegov poslovni model, ki temelji na oglaševanju se Meta že pripravlja na prihodnost v kateri večina njenih prihodkov ne bo izhajala iz Facebookovih oglasov.

V naslednjih 10 letih namerava podjetje v izgradnjo svojega metaverse vložiti 8 milijard evrov letno zato bo potrebovalo nove modele prihodkov. Na srečo so se NFT izkazali za popolnoma primerne.

Toda kljub temu, da so NFT-ji 35 milijard evrov vreden trg so še vedno večinoma omejeni na svet kriptovalut. OpenSea, največje tržišče NFT je ta mesec prejelo 11 milijard evrov vredno oceno. Njena vrednost temelji na neverjetnem omrežnem učinku, ki ga ima platforma ter na njenem pavšalnem 2,5-odstotnem deležu od vsake prodaje NFT.

Če bi Meta uvedla podoben model bi lahko dosegla trg, ki bi bil veliko večji od trga OpenSea ali katerega koli od njenih konkurentov ter dosegla prihodke in dobičke, ki bi osramotili vsak protokol DeFi.

V skladu s tem ciljem je tudi delo, ki ga je podjetje opravljalo pri Novi, Facebookovi lastniški kripto denarnici. Viri blizu Facebooka so za časnik Financial Times povedali, da bo Novi “ključnega pomena” za njegove načrte v zvezi z NFT saj bo veliko funkcionalnosti denarnice namenjenih za delovanje NFT.

Vir: cryptoslate.com

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj