Piše: C. R.

Raziskava Cointelegraph Research napoveduje, da bi lahko prodaja  žetonov do konca leta 2021 presegla 17,7 milijarde dolarjev (15,6 milijarde evrov).

V tednu, ki se je končal na božič so globalna iskanja izraza “NFT”, ki se nanaša na nefungibilne žetone po podatkih Google Trends presegla “kripto”. Močno povečanje iskalnega prometa za NFT ponuja jasen znak, da so digitalni zbirateljski predmeti vstopili v splošno zavest saj so transakcije na OpenSea najbolj priljubljeni decentralizirani platformi za dražbe in izdaje NFT presegle 10 milijard dolarjev (8,8 milijarde evrov).

Velik porast povpraševanja po NFT je očiten v skoraj vseh družbenih vidikih. Prvič potrošniške blagovne znamke kot sta Nike in Adidas se same podajajo na področje metaverse NFT. Nato pa znane osebnosti kot so Snoop Dog, Grimes, Steve Aoki, Mila Kunis in Melania Trump v javnosti promovirajo svoje lastne kolekcije NFT. Tretjič igre NFT, kot sta Axie Infinity in Sorare igralcem omogočajo, da se seznanijo s kriptovalutami in NFT ter zaslužijo majhno vsoto denarja kot postranski zaslužek med igranjem videoiger.

Poleg tega bi lahko izkupiček od dražb NFT namenili tudi neprofitnim ali dobrodelnim organizacijam kot je gradnja šole za otroke v Ugandi. Imetniki kriptožetonov ne le, da lahko pridobijo lepe umetnine ampak lahko v Združenih državah Amerike svoje donacije tudi odštejejo od običajnega dohodka in tako prihranijo pri davkih kar je koristno za vse. Nazadnje NFT umetnikom po vsem svetu omogočajo, da razširjajo svoje talente ne, da bi potrebovali fizične razstave. Eden takih primerov je Mongol NFT, ki v verigo blokov prenaša zgodbe o nomadskih konjenikih in zgodovini step.

Vir: cointelegraph.com

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj