Piše: C. R.

Če boste imeli NFT žetone iz njihove zbirke, boste imeli dostop do številnih ugodnosti.

Adidas se v zadnjih dveh mesecih ni nehal ukvarjati s prostorom veriženja blokov saj je novembra sodeloval z družbo Coinbase v začetku tega meseca pa je Adidas napovedal, da se pridružuje svetu metaverse in NFT s sodelovanjem z Bored Ape Yacht Club (BAYC), Gmoney in PUNKS Comic danes pa na svoji uradni spletni strani predstavlja svojo prvo kolekcijo NFT z naslovom “Into the Metaverse”.

“Namen je, da ta stvar, ta NFT žeton, pripadaš skupnosti, ki ji bomo sčasoma še naprej dodajali vrednost razvijala pa se bo tudi s tem, kar bomo izvedeli o skupnosti kako se spreminja in razvija.” Erika Wykes-Sneyd, podpredsednica za komuniciranje blagovne znamke Adidas Originals, je komentirala.

“Into the Metaverse” NFT kolekcija
V zbirki bo omejena zaloga 30.000 NFT, vsak NFT bo stal 0,2 ETH (680 EUR v času pisanja), padec pa bo potekal v dveh fazah, v fazi zgodnjega dostopa in v fazi javne prodaje. V fazi zgodnjega dostopa bo padlo 20.000 NFT za Bored Ape/Mutant Ape Yacht Club, Pixel Vault, POAP, Gmoney POAP za imetnike NFT, ki so 14. decembra imeli svoje NFT v denarnicah. V fazi javne prodaje bo padlo 9 620 NFT za vse, ki želijo biti del skupnosti, 380 NFT pa bo ostalo za prihodnje dogodke padca, je navedeno na uradni spletni strani.

Imetniki te zbirke NFT bodo imeli velike ugodnosti od virtualnih izkušenj v deželi v digitalnem svetu do fizičnega blaga Adidas Originals in grafične kapuce kot PUNKS Comic #2.

Bodo imela podjetja za športna oblačila veliko vlogo v metasvetu?
Adidas ni edini, ki je skočil v svet metaverse in NFT, Nike je v sodelovanju z igralno platformo Roblox ustvaril metaverse z imenom “Nikeland” poleg tega pa je ta teden vstopil v ta prostor z nakupom RTFKT podjetja za digitalno oblikovanje superg. Gotovo je, da bomo očitno živeli dvojno življenje fizično in digitalno in, če nas bo v metasvetu predstavljal digitalni človek, bomo potrebovali nekaj, kar bomo lahko nosili in ta velika podjetja za športna oblačila so vodilna na tej poti. Ljudje v metasvetu bodo zelo cenili, da imajo izdelke podjetij, ki jih uporabljajo v resničnem življenju, kar tem podjetjem prinaša nove priložnosti za širitev v tej novi digitalni dobi. V prihodnosti lahko pričakujemo, da se bo metasvet in ekosistemu NFT pridružilo še več podjetij za oblačila, ne le športna.

Vir: fxempire.com

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj