Piše: C. R.

Avstralski milijarder je proti Facebooku sprožil kazenski postopek, ker naj podjetje ne bi preprečilo goljufivih oglasov v katerih je bila uporabljena njegova podoba.

Andrew Forrest trdi, da je Facebook kršil avstralske zakone o preprečevanju pranja denarja zaradi širjenja prevar v kriptovalutah.

Po njegovih besedah je to prvič, da se Facebook sooča s kazensko tožbo na svetovni ravni.

Facebookova lastnica Meta primera doktorja Forresta ni komentirala je pa dejala, da je “zavezana k temu, da bo te ljudi [prevarante] odvrnila od naše platforme”.

Dr. Forrest, ki je predsednik rudarske družbe Fortescue Metals, je trdil, da je bil Facebook “kazensko nepremišljen”, ker ni storil več, da bi ustavil oglase, ki so se prvič pojavili v začetku leta 2019.

Prevare uporabljajo njegovo podobo – in podobo drugih znanih osebnosti – za promocijo lažnih naložb, ki obljubljajo bogastvo. Čeprav Facebook takšne oglase prepoveduje se jih na platformi še vedno pojavlja veliko.

Dr. Forrest je povedal, da je novembra 2019 napisal tudi odprto pismo šefu Facebooka Marku Zuckerbergu v katerem ga je pozval naj sprejme več ukrepov.

“Skrbi me, da so nedolžni Avstralci prevarani s pomočjo clickbait oglaševanja na družbenih omrežjih,” je rudarski magnat dejal v četrtkovi izjavi.

“Tu ukrepam za Avstralce, vendar se to dogaja po vsem svetu.”

Zadeva bo obravnavana na magistratnem sodišču Zahodne Avstralije od 28. marca dalje. Če bo uspela lahko Facebook doletijo denarne kazni ali pa bo prisiljen spremeniti svoje oglaševanje.

Dr. Forrest je vložil tudi civilno tožbo v ameriški zvezni državi Kalifornija, kjer ima Facebook sedež.

V tej tožbi trdi, da Facebook “zavestno zasluži s tem ciklom nezakonitih oglasov”, je poročal avstralski časnik The Australian.

Ena od avstralskih žrtev je zaradi lažne podpore z doktorjem Forrestom izgubila 670 000 dolarjev (586 000 evrov) je ob sklicevanju na sodne dokumente zapisal časnik.

Družba za družbene medije je v izjavi za medije navedla, da so goljufivi oglasi kršili njena pravila.

“Za zaustavitev teh oglasov uporabljamo večplasten pristop pri čemer si ne prizadevamo le za odkrivanje in zavračanje samih oglasov temveč tudi za blokiranje oglaševalcev v naših storitvah in v nekaterih primerih za uveljavljanje naših pravilnikov ukrepamo na sodišču,” je dejal predstavnik podjetja Meta.

Vir: bbc.com

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj